Korduma kippuvad küsimused

Kas müüte kaubamärgiga või geneeriliste ravimitega ravimeid?

Pakume nii geneeriliste kui ka kaubamärgiga ravimeid. Saate tellida mis tahes toodet; Üldine versioon on aga odavam, kuna sellel pole reklaame. Geneerilised ravimid toimivad sama hästi kui kaubamärgiravimid, kuid madalama hinnaga.

Milliseid ravimeid te müüte?

Täieliku ravimite loetelu leiate meie veebisaidi jaotisest “Tooted”. Kuna mõningaid ravimeid peetakse kontrollitavateks aineteks, nõuab seadus nende saamiseks arsti füüsilist läbivaatust. Sellistel juhtudel ei saa me ravimeid internetis müüa. Mõned neist ravimitest on muu hulgas: Valium, Lorasepam, Ativan, Diazepam, Clonasepam ja Klonopin.

Mida tähendab üldine?

Üldine tähendab samade koostisosade jaoks erineva nimetuse kasutamist. Meie üldversiooni tahvelarvutite sisu on täpselt sama, mis kaubamärgiga analoogil. Erinevus seisneb selles, et geneerilisi ravimeid ei müüda.

Miks teie tooted nii odavad on?

Põhjuseid, miks meie tooted on konkurentidest odavamad, on mitu. Meie tooted imporditakse riiki ilma registreerimata, seega maksud puuduvad. Me ei kuluta turundusele midagi, tootja on maksuparadiisis ja tootmiskulud on palju väiksemad. (Lapstööjõudu ei kasutata).

Miks erineb üldise pilli kuju brändinime versioonist?

Nagu raviminimede puhul, ei pruugi pillide vorm olla sama, mis kaubamärgiga tabletid. Seetõttu näevad üldised pillid teistsugused välja, kuid koostisained jäävad samaks.

Mis vahe on pehmetel ja tavalistel tahvelarvutitel?

Erinevus seisneb toimekiiruses ja neeldumispiirkonnas. Pehmed tabletid toimivad kiiremini ja lahustuvad keele all. See võimaldab enne seksi juua alkoholi või süüa rasvast toitu. Tavalised tabletid ei toimi nii kiiresti kui pehmed tabletid ja alkohol pole soovitatav.

Kuidas tooteid tarnitakse?

Tabletid on blisterpakendites, mis sisaldavad kümmet tabletti. 60 tabletti sisaldavad tellimused (6 blistrit 10 tk) saadetakse ühes pakendis. Suuremad tellimused jagatakse kaheks või enamaks pakiks ja saadetakse eraldi.

Kas pakute tulevikus muid tooteid?

Kui te ei leia meie veebisaidilt otsitavat ravimit, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust ja me anname endast parima, et see hankida ja oma tootenimekirja lisada.

Kas kõik tooted on FDA heaks kiidetud?

Kõik meie tooted tarnitakse Indiast ja toodetakse seal; Kõik on India FDA poolt ekspordiks heaks kiidetud.

Milliseid makseviise te aktsepteerite?

Tagamaks Teie tellimuse täitmist väga lühikese ajaga, aktsepteerime hetkel ainult krediitkaarte, krüptovaluutasid ja teame. Kui makse on kinnitatud, pakitakse teie tooted ja saadetakse kohe teele.

Milliseid krediitkaarte te aktsepteerite?

Praegu aktsepteerib meie ettevõte Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Millal minu krediitkaardilt tasu võetakse?

Teie krediitkaardilt võetakse tasu siis, kui ettevõtte arveldusosakond teie tellimust töötleb ja vastu võtab.

Millised on ettevõtte tühistamiseeskirjad?

Saate tühistada mis tahes tellimuse enne selle kohaletoimetamist. Kahjuks, kui teie tellimus on juba teele saadetud, ei saa te seda kahjuks tühistada ega taotleda kohest raha tagasimaksmist. Meie tühistamispoliitika kohta lisateabe saamiseks vt meie tellimislehe tingimuste jaotist.

Kas teie saidil ostmisel on vanusepiirang?

Üle 18-aastased kliendid saavad meie veebisaidilt osta mis tahes tooteid. Alla 18-aastaseid me kahjuks ei teeninda.

Kuidas tellimusi tarnitakse?

Praegu pakume oma klientidele kahte tüüpi saatmisviisi. Kullerteenused (koos jälgimisega) ja sertifitseeritud rahvusvaheline lennupost.

Millistesse riikidesse te oma tooteid tarnite?

Meie ettevõte saadab tooteid üle kogu maailma.

Mis juhtub, kui mu tellimus tollis viibib?

Kui teil on tellimuse kättesaamisega probleeme, võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega ja me püüame kõik probleemid koheselt lahendada.

Mis juhtub, kui pakk on kahjustatud või ma ei saa tellimust kätte?

Kui teil on tellimusega probleeme, võtke ühendust meie klienditeenindusega ja me saadame kauba uuesti või tagastame teie raha. Lisateabe saamiseks vt meie veebisaidi poliitikajaotises.

Millal ma oma paki kätte saan?

Kliendid saavad valida kahe transpordiliigi vahel. Lennuposti või USA postiteenuse puhul võib USA klientidel kuluda 2–3 nädalat, kuid võite need kätte saada varem. Tarneaeg EMS kulleriga võtab aega 5-7 tööpäeva. (välja arvatud pühad).

Miks ma ei saanud kinnitusmeili? kiri?

Kui te pole veel kinnitusmeili saanud e-mail, on võimalik, et sisestasite tellimust esitades vale e-posti aadressi. postiaadress. Samuti on võimalik, et e-kiri blokeeriti ja saadeti teie rämpsposti kausta. Lõpuks kontrollige, kas teie postkast pole täis.

Miks mu makse tagasi lükati?

Kui teie makse lükati tagasi, kontrollige, kas olete esitanud õige makseteabe. Kui teie makseteave on õige, kontrollige, kas teie krediitkaardifirma kiidab veebitehingud heaks ja kas teie tellimuse katmiseks on piisavalt raha.

Kas ma saan tarnevalikut muuta?

Kõik tellimused saadetakse teele 24 tunni jooksul pärast tehingu kinnitamist. Saate selle perioodi jooksul igal ajal oma tarnevalikut muuta, võttes ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga. Kui tellimus on saadetud, ei saa tarnevalikut muuta.

Kas ma pean olema kodus, et pakk allkirjastada?

Keegi peab paki kättetoimetamise ajal kodus olema, et paki allkirjastada. Kui keegi ei saa seda allkirjastada, jätab postkontor teile teate, et saaksite pakile kohaliku kullerfirma kaudu järele tulla.

Minu tellimust ei ole kätte saadud, mida ma peaksin nüüd tegema?

Kui te tellimust ei saa, peaksite esmalt võtma ühendust kohaliku postkontoriga, et näha, kas see on seal. Kui pakki pole postkontoris, võtke vastuse saamiseks ühendust meie saatmisosakonnaga. Pange tähele, et kui pakk saadetakse lennupostiga, peaks see kohale jõudma maksimaalselt kolme nädala jooksul, kulleriga saatmisel mitte rohkem kui kümne päeva jooksul.

Sain ainult osa tellimusest; mis nüüd?

Kui tellimused on suured, jagame need eraldi pakettidena. Palun oodake veel paar päeva, kuni ülejäänud tellimus jõuab kohale; Kui te pole seda kätte saanud, võtke ühendust meie saatmisosakonnaga.

Miks vajate kindlustust?

Kindlustus on vajalik juhuks, kui teie tellimus kaob või läheb posti teel kaduma. Tagastamise korral kindlustuskulusid ei hüvitata.